Lördag

Hej,

Igår var det chill och jag var med Emmie hemma hos henne och såg på It's Complicated. En lite underhållande film som nog är lite mer för vuxnare personer än oss. Men den var kul. Imorse tog vi världens dunderpromenad förbi en butik där jag köpte 3 tavlor och 6 kaffekoppar, 3 svarta och 3 vita, för 240 kr. Riktigt kap då tavlorna var rätt stora och kaffemuggarna snygga! Sen har jag hunnit med att träna med Bettan och sen ätit laxgratäng idag igen. :)

Nu ska jag ta det lugnt ett tag och sen ska jag och Emmie gå till Kock & Bar och äta mat och umgås. Kanske blir en sväng till kåren efter det också för de har ju extra öppet idag pågrund av Hälsohögskolans inspark. Ses där kanske.

Vad tycker ni? Ganska bra kap iaf? =)



Kommentarer
Postat av: sc.

This London poster/painting/whateva - I WANT IT!

2010-01-23 @ 16:57:07
URL: http://to-infinity-and-beyond.tumblr.com/
Postat av: fredric

Yeah, Isn't It nice. :)

2010-01-23 @ 17:00:06
URL: http://fredricj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0