Lördagkväll

Här sitter man och umgås med sina föräldrar denna lördagkväll. Försökte få tag i några förut men utan resultat. Har ju ingen lust att festa eller så direkt. Mest slappa. Så får bli en film eller så. Jag har fastnat för en serie som heter Hajime No Ippo. Skitbra ju. =) Fast tecknad och på japanska. Men med text funkar det ju bra. Sen imorgon vill jag väldigt gärna se Sherlock Holmes och umgås med mitt hjärta.

Far lagade världens godaste räk- och chiligryta förut med någon creme fraische-röra. Snor gott! Borde provas!

Hittade lite kläder jag är lite sugen på också, men när man är student och det är december/januari så har man inga pengar. Det vill säga förrän skolan börjar igen. :)

Förresten någon som sett Sherlock Holmes och kan ge den en recension?!


Kommentarer
Postat av: ErikaMelisa

Sherlock holmes is awesome! you should go watch. its funny, intriguing, action packed and witty.not once was the show boring. 5 stars from me. you should go watch!

2010-01-02 @ 19:05:10
URL: http://pointofview.aminus3.com
Postat av: fredric

okey, thanks for the review =)

2010-01-02 @ 19:44:57
URL: http://fredricj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0