Måbradag

Idag mår jag jättebra. Myst lite med Emmie och sen skjutsat henne till bussen. Jag och far har byggt ihop mamma och pappas hemmagym också. Sen körde vi en liten runda efter. Skönt ju. :)

Igår kom jag inte ur sängen på hela dagen. Har nog aldrig varit så bakis i hela mitt liv och det sög ju pung. Förutom att Emmie låg bredvid mig lika bakis som mig så var dagen skit. Hon är bäst!

Nyår var kul. Började med att vi var hemma och åt mat och drack lite och sen drog vi vidare till Andreas och därifrån till Jojjo. Var en skoj nyårsafton som slutade med att jag och Emmie gick hem från Jojjo och var hemma ca 05:15. Det var typ en 8km marsch och tro det eller ej men vi var totalt sönderfrusna när vi kom hem. Gå i typ -10 i dåliga kläder var det värsta jag varit med om. Och på toppen så ville Emmie stanna hela tiden för hon stod inte ut med kylan. :D Hehe, men vi hade iaf kul innan.

Idag så blir det nog mest slapp. Sen imorgon vill jag gå på Sherlock Holmes. Får se hur det blir med det.

Lite bilder från 09-12-31:


Kommentarer
Postat av: Mauri

You are so damn beautiful !

2010-01-03 @ 03:56:29
URL: http://mmausm.blogspot.com
Postat av: ss

Love your style

greeting from Norway

2010-01-25 @ 22:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0