Måndag

Hej!

Skolstart idag. Kursen animation började imorse klockan 0900 och jag och Dawid var där. Verkar bli en ganska intressant kurs. Jag vill ju lära mig mer i flash och det har jag chansen att göra i och med den här kursen. Vi fick direkt ett projekt och jag kommer jobba med Jesper, Helen och Dawid. Vi ska göra en film/animation och den ska vara klar i slutet av kursen. På detta kommer vi vid vissa tillfällen också få enskilda uppgifter så det blir nog en ganska bra första halva termin. Har ju också utvecklingsprojekt och då får man välja precis vad man vill, så jag ska göra en ny hemsida i flash åt min far som projekt. Han kommer inte nödvändigtvis kanske använda den, men jag har iaf en uppgift till mitt projekt som känns givande för mig.

Annars har jag precis ätit lunch. Blev någon kycklinggryta med gorgonzola, purjolök och champinjoner med morötter, blomkål och rödbetor. Riktigt smaskigt. Matlåda från igår. :) Ska som sagt och träffa en praktikplats senare vid 15 och jag hoppas på det bästa. Ska även hämta ett paket som kommit till mig idag. Nu blir det lite chill. :)


Kommentarer
Postat av: Patrik

mycket fina bilder! Gillar att det inte finns så mycket färg. Samma färgskala på det mesta liksom!

2010-01-19 @ 11:56:08
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0