Onsdag!

Börjar dagen med några ägg, knäckemacka och kaffe. Sitter hos Emmie och tittar tv. Börjar skolan klockan 10. Vi ska ha introduktion för kursen "Utvecklingsprojekt" och efter det ska vi spåna lite på våran film i kursen "Animation". Blir en chill skoldag tror jag.

Igår förlorade Sverige i handboll mot Slovenien och hur sämst var inte det då? Jag blev besviken när de ledde relativt stort och sedan tappade det till en förlust. Tråkigt, men de får komma igen mot Polen? tror jag det var och resten av matcherna.

Ikväll blir det fest och jag ska dra mig mot systemet efter skolan och inhandla en bag in box.

CHeckade lite på asos.com och där finns ett märke som jag gillar starkt. Men jag tycker det är för dyrt, iaf nu när man pluggar. Men här är en apsnygg skjorta från Unconditional.




Kommentarer
Postat av: Zimon

Den var snygg :) Liknar min nyårsskjorta, tabort sträcken kors å tvärss

2010-01-21 @ 00:31:01
URL: http://purplezebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0