Praktikplats

Yes, då ska jag på möte på en reklambyrå i Jönköping på måndag eftermiddag. Skönt och jag hoppas verkligen att jag får praktikplats hos dem. Vore så skönt. :)

Annars så har jag varit och tränat nu och sen direkt ut för att gå med far. Han ville det så jag ställde upp. :) Nu har jag precis ätit och förberett en dip som ska dippas med morötter när jag inte är proppmätt. :) Fan blivit mycket motion idag. 2 promenader och 1 träningspass.

Jag är sugen på att läsa webbprogrammering igen. Jag kommer inte ha så många lektioner nu i vår och den är ju 1 lektion i veckan. Eller den var det förra året iaf så det kommer jag ju hinna. Kommer ju inte få några poäng för jag klarade den förra året, men känner inte att jag lärde mig något och jag vill lära mig om webbprogrammering också så kan ju kanske vara bra. :) hehe, tycker jag.

Emmie är ju som sagt i Jönköping och jag saknar henne. Vill umgås med henne nu, men vi träffas inte förrän söndag tyvärr. I helgen åker jag till Polen också som sagt tror jag. Det ska bli kul hoppas jag!!!



Kommentarer
Postat av: Lucas

You look so so pretty in that shot!

Is she your girlfriend?



Keep going the good work, love your blog xx

2010-01-14 @ 14:20:05
Postat av: fredric

Thank you. :)

Yes, it's my girlfriend.



2010-01-14 @ 17:03:38
URL: http://fredricj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0