Skolan

Sitter i skolan med Dawid och har precis ätit lunch.
Vi började 0900 idag och jobbade med våran animationsfilm. Det gick bra och jag hade gjort en gubbe som vi utvecklade så den passade till flera scener. Sen gjorde jag, Dawid och Jesper en kvinna som han ska bli kär i. :) Helle gjorde några bakgrunder och de blev snygga!

Nu vid 13 ska vi gå på Animationsföreläsning och hoppas den blir intressant för jag är ganska trött. Orkar inte med något långtråkigt. Annars bokade jag precis bussbiljetter för mig och Emmie till Göteborg på fredag. Vi ska dit över dagen. Ska bli mys. :)

Efter skolan ska jag gå och köpa en lampa till min nya lya och sen en liten ställning att ha innanför dörren som man kan lägga vantar och mössor i. :) Blir kanske lite toalettprylar också såsom tandborstemugg och tvålpump. Men troligen inte allt på en gång.

Nu ska jag dra och köpa en kaffe. :) tjo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0