TGI-Friday

Tjo, Igår var det party som började hos Bagge, för att sedan gå vidare till hälsoskolan för deras "prova på sittning". Vi satt längst bak och jag var sjukt bakis typ hela tiden. Fattar inte, men det gick så småningom över och vi rörde oss till Jim efter sittningen. Var där ett tag och sen till kåren. Väl på kåren var det inte lika mycket folk som i onsdags men det var fortfarande mycket folk och jag tyckte det var minst lika roligt iaf.

Runt ett drog vi hem för ingen av oss orkade mer. Orken var borta. Så jag gick hem och slockna typ direkt. Sen kommer en full Emmie hem runt 2 och det var mys. Nu har hon precis gått och jag ska dra ner och göra mig 2 ägg med bacon. :)

Ska till skolan vid ett för att ha handledning och sen träffa min grupp för att börja med vår film i animationen.



bilderna är inte från igår!

Kommentarer
Postat av: Valentine

You have a great blog!

And I love you photos on lookbook! ;D

Best of luck! ;)



Follow me if you want on http://ptitevalentine-be.blogspot.com/



x Valentine

2010-01-22 @ 19:49:14
URL: http://ptitevalentine-be.blogspot.com/
Postat av: Anonym



Fredric you are the best!

Dina bilder ar fantastiska and your blog is 100% cool.

Happy Valentines day to you and Emmie.

Sa sotttttttta ni ar.

Halsning fran Tyskland.



Elin

2010-02-12 @ 15:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0