tjoppoopo

Hej,

Har varit i Linköping hos Emmie från igår tills nu. Vi tog en fika på stan och sen såg vi Sherlock Holmes som var typ sämst. Är säkert bara jag och Emmie som tycker men inte var den bra iaf. Inte som Avatar som var as grym! :) Sen köpte vi lite godis och åkte hem till henne och myste till en film. Trainspotting hette den och den var okej.

Idag har det varit riktigt slappt. Typ myst i sängen/soffan och promenerat lite i malmslätt. Vi lagade köttbullar också förut och de blev goda. Godare att göra egna än köpa färdiga ju.

Sen har jag suttit på bussen hem och nu är jag hemma. Jobbigt att man inte kan köpa enkelresor längre utan man måste köpa "Resekort" och fylla på med minst 100kr. Blir ju billigare iof och det är ju bra. Men jag har inte så mycket pengar så det var ju inte så bra. :O

Precis proppat i mig mat. Var nödvändigt kan jag lova. Nu ska jag lägga mig och slöa för är konstigt trött. Kanske träna lite om en timme eller så. Tjopp


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra kväll! :)

2010-01-04 @ 18:03:22
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Tack! :)

2010-01-04 @ 18:14:08
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: F som i Fashion

Fräddä, kläderna....!? Vart tog dagens outfit vägen?

2010-01-05 @ 00:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0