weghwrh

Legat och tittat på film ända sen jag vaknade runt halv 10. :) Så skönt det kan vara fast känner mig lite sådär, vad heter det, hmm, slö? Äsch, jag har ju ändå ingenting jag behöver uträtta. Fått svar från en praktikplats idag med. Det verkar kanske lite att det finns en chans att jag kanske kan få praktisera där. Dock är det i stockholm, men mormor och morfar bor ju där så jag får bo hos dem. Kan ju itne vara fy skam att bo i stockholm i 8 veckor eller vad det blir. :)

Åt sweetchili-kycklinggryta till lunch med rotfrukter. Sjukt gott. Jag må minsann säga att jag är en hejjare på mina rätter. Tycker iaf jag. hehe.

Ska nog ge mig ut på en promenad senare. Känns som att jag kommer bli för rastlös om jag bara ligger i soffan och slöar. Lite frisk luft kan ju vara bra. tjooop


Kommentarer
Postat av: Zimon

Stockholm baby! :)

2010-01-11 @ 18:09:19
URL: http://purplezebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0