111111222

Hej på dej,

Söndag. Nyss ätit lunch. Ska fortsätta med min rapport snart. Var och handlade lite chips till filmkväll med mig själv! Vad händer? Vet inte. hmmmm.

Igår var det fest. Vi var först hos Dawid och det var både skoj och trevligt. Sen gick vi vidare till Huset, där det var myyyycket folk! Men det var jäkligt kul. Blev rätt full och det slutade med att jag gick hem själv utan att säga till någon. Sorry för det.


Nu blir det lite film sen rappportingskrivingnningsssoneonåiensngsgs. :)

Bilder från igår:




Kommentarer
Postat av: ORdf

Men inte hälsa ni på mig i baren inte!

2010-03-21 @ 14:44:09
Postat av: Fredric

Jasså, inte veisste jag att du arbetade där :=)

2010-03-21 @ 14:49:34
URL: http://fredricj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0