Innebandy

Ikväll blir det innebandy spel. Var ett tag sedan nu och jag känner att det är dags att glänsa igen ;P
Ska se på Gossip Girl nu och äta lite tänkte jag. Sen ska jag gå ner på stan lite och sedan städa. Blir mycket. Har varit på praktiken hela dagen idag igen. Bra dag. Har gjort en reklambanner åt ett företag och sen har jag fotat massor godis och kakor, hehe. Gjorde min egna lilla fotostudio under ett lysör och på ett ljusbord. Blev rätt snygga bilder ju. Sen modifiera jag en undersida på en webbplats litegrann också. Men har varit en bra dag. Imorgon ska jag göra en annan rolig sak förhoppningsvis. Riktigt bra!!

Lite bilder från idag:






plus massa mer, men vet inte om jag får visa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0