Kvällen ju

Sitter hemma. Precis käkat en omelett och en halv kesella. Var och tränade med Moe. Blev ben och kondition och sedan sola i 20 minuter efteråt. Var jäkligt skönt.

Har suttit i skolan och skrivit rapport hela dagen från klockan 10. Det går framåt, men jag kommer få sitta hela kvällen imorgon med känner jag på mig. Suck. Man gör så himla mycket annat än skriver. Just skriva typ rapport är jag dålig på för jag kommer aldrig till skott. Det är skillnad när man sitter med något praktiskt. Då går det mycket lättare ju.

Nu ska jag duscha och drunkna i mitt täcke framför tv:n. Blir Gossip Girl och några andra serier tills jag somnar. =)

Snygga?









nu dusch tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0