lolaolaokfa

Tjo,

Jag ska komplettera min rapport till på måndag och blir den bra då så får jag redovisa på fredag ändå. SKulle vara gött så att man blir av med den. Orka vänta i 2.5 månad till innan man får redovisa. Ska kolla upp vad man egentligen ska skriva på "Teoretisk Bakgrund" så jag får det helt rätt nu.

Annars var jag och Emmie ute och gick klockan 8! Var sjukt skönt nere på vätterstranden. Sen gled vi in på hemköp och jag köpte 1 hel kyckling på 1,2kg för 24kr :P Ska lagas ivkäll med bearnaisesås och något mer gott. :)

Ska dra och träna nu snart med Mogge och klockan 3 ska jag jobba. Göttatt få in lite extra cash. Ska sortera paket på dhl till 20. Så det är ju inte så farligt.

Nu till gymmet. tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0