Lördag

Tjo,

Idag har jag tränat! Körde motionspass med 20min cykel, 20min crosstrainer och 10min gång och sen solade jag. Var gött! Sedan till hemköp för att köpa keso och sen hem för att göra kesopannkakor. Apgott med sylt och grädde och nyttigare än vanliga. :) Är ju dinkel mjöl och ägg med i.

Sen har jag kollat lite på min rapport och ändrat och lagt till en hel del. Ikväll blir det fest och vi ska till Dawid först och sen förmodligen huset. Hoppas det blir en bra och trevlig kväll. Snart ska jag slänga i mig leverpastejmackor. SJUUKT gott. Bara matmatmat och mat. :)

Igår jobbade jag 15-20 på dhls paketsortering. Rätt gött att tjäna lite extrapengar utöver lånet. Ska jobba nästa vecka också. Eller om de ringer mig. Har sagt att jag vill iaf för har ju inget plugg förutom på fredag förmiddag. Sen på kvällen åkte jag hem till Emmie som hade förberett en hel kyckling med ugnsgrillade rotfrukter i ugnen :) Var riktigt smarrigt med bea-sås. Sen gick vi till Viccan en stund och sen till godisaffären. Har blivit myhcket godis nu på sistone. hehe


AJja. nu ska jag hitta kvällens outfit. tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0