Lunch

Precis ätit lunch och det var gott! köttfärslimpa med morötter och broccoli och sås. =)

Har gjort klart ännu ett spel idag, eller det går ju att fila lite på, men det är klart om jag vill. Är ett Pong spel som man spelar mot datorn. :)

Snart ska vi gå på afterwork på Olearys. Blir gött.!!



Sen blir det hem och duscha och så för att sedan köra förfest. ikväll är det utsup för oss i gamla Hi Life så det ska bli kul :) Undrar hur morgondagen kommer bli dock, men den som lever får se.



Jag har förresten hjälpt Moe med hans projekt i LjusDesign. Han ska belysa en träkosa/hotellrum och hade han inte haft mig så skulle han inte kommit fram till det exemplariska resultatet! Min förtjänst.!! (skämtar) :) Ne, men hans projekt kan nog blir jäkligt coolt iaf. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0