Måndag

Efter en dag på praktiken känner jag mig nöjd. Först fick jag skriva ett personligt brev om mig själv, sen var det morgonmöte och det var kul att höra dem gå igenom förra veckans och denna veckans arbeten. Sen har jag designat tryck till usb-minnen som de ska ha som give-aways. Sedan har jag lekt lite i Illustrator. Gjorde några visitkort åt dem. Imorgon ska jag börja med att göra flash-reklambanners åt ett företag. Det ska bli skoj och jag har i princip helt fria händer. Bra dag! Var på synsam förut och hämtade ut min vänsterlins också. Så ikväll ska jag slänga de gamla. Haft de 2 månader nu.

Ska dra iväg snart och inhandla presenter och senare ikväll blir det Olearys som sagt. Ska bli gott och trevligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0