Måndag

Klockan 6 var jag uppe och hämtade min tvätt som jag trodde hade tumlat hela natten. Men icke, den var fortfarande fuktig. WTH? Men jag strödde ut den på golvet här hemma så när jag kom hem var den torr. Dock gick jag och la mig tio över 6 igen för att sedan vakna klockan 8. =) Frukost och sen iväg till skolan där jag varit väldigt produktiv. Gjorde "om oss-", "erbjudande-"och "fälgar-"sidorna till mitt projekts hemsida. Nu ska jag bara fiunslipa och göra klart gallerit så är det klart. Går nog på imorgon eftermiddag så det är jäkligt sweet.

Imorgon ska jag förövrigt till skolan klockan 8 för att möta Andreas, en jag projekterar med i Webbspelsutvecklingen, och sen vid 10 ska jag och moe på möte. Sen blir det som sagt projekt hela dagen fram till klockan 18 då jag ska på ett annat möte på HLK. Fan vad viktigt det låter när man säger möte då, men ena är ju iaf viktigt och det andra lite mindre bara. :) Senare får jag se vad som händer. Träna eller slappa eller Emmie.

Ikväll ska jag iaf på Dans Aerobic med Zimon på Nillas pass och sen bär det av till Emmie där jag blir kvar hela natten. Har städat hela lägenheten, bytt plats på 2 taklampor, (armaturer) och gjort matlåda osv.



Snygg klocka?? =)



Emmie hade förövrigt köpt 2 snygga klockor, men tror bara hon fått en hittils. Fast snygga iaf. Det är snyggt med klocka. Vad gillar du för klocka?
Ne nu blior det att sätta upp min sista tavla!



Kommentarer
Postat av: DAWID

sv: HAHA kan hålla med dig där, hmm kanske borde ha bytt färg på den :P

2010-03-09 @ 15:29:35
URL: http://dawid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0