Måndagförmiddag

Hej ho,

Kom nyss hem från Emmie. Sov där inatt. Fy jäklar vad det blåser och snöar. Trodde jag skulle flyga iväg. Tråkigt. Vore gött med lite vår nu och kanske några plusgrader istället. Men det kommer väl det med.

Igår så var min bror och mina föräldrar här och vi gick på IKEA och inhandlade lite smått och gott. Har satt upp min nya spegel som var likadan, men 30 cm längre för samma pris. Kul att de gjort om den lite =). Sen satte jag upp en svart lack hylla i badrummet att ha mina korgar och handdukar på. Blev skitsnyggt! Nu är det bara tavlorna kvar.

Efter IKEA gick vi till Jensens Bofhus och åt kött! Sjukt gott var det och jag fick en fullstämplad bricka och alltså en gratis lunch. :P Gott. Måste tacka för en fin och trevlig dag.

På kvällen sen såg jag och Emmie "The Fourth Kind" och åt varmkorv med bröd. Bra film och om man vill sitta klistrad och koncentrerad hela tiden så ska man se den. Var verkligen tvungen att hänga med hela tiden.




Nu blir det plugg hemifrån för orkar inte ge mig ut i detta vädret. Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0