Rapport

Igår kväll runt 22:00 blev jag klar med min B-uppsats och idag fick jag veta att den inte dög. WTH! Men ska ha handledarmöte nästa vecka för att se vad som var fel. Rapportskrivning är helt enkelt inte min grej. Men projektet blev bra iaf. Suck.

Idag har jag och Andreas nästan gjort klart vårat spel. Det är bara bossen kvar som ska finjusteras och det fixar vi nästa vecka. Det ska inte vara klart förrän nästa fredag. Så nu är jag ledig i över en vecka. Ska bli sååååååå skönt!!!

En kladdkaka är i ugnen. En med lite extra kakao och chokladkakabitar i. Mums mums mums. Den ska jag klämma i mig sen till en film :)

Har varit och blivit lite sminkad och fotad för Spring Inspiration 2010s affischer idag. Var kul och träffade lite nya människor. Trevligt trevligt. You'll see the affisch när den är klar i guess.

Nu blir det duschen, sen sängen. Imorgon blir det morgonpromenad och gym och kanske after work. På vkällen ska jag och Emmie laga Asiatisk mat. BLir gött de.


GRYMMA KÄNGOR? vårkängor skulle jag vilja säga. Dem vill jag ha! snyggsnyggsnygga!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hur snyggt kängor som helst! Kör.

2010-03-22 @ 20:43:14
URL: http://mypieceofcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0