Söndag

Yet another sunday och jag sitter på golvet!
Igår var det akademien och sen drev vi vidare till Huset där det var skoj! Idag har det blivit slappt hela dagen. Jag och Emmie gick till Hemköp och köpte köttbullar, oboy, rödbetsallad och Pågen Subs! Hon käkade skinka och räksallad istället. Var grymt gott kan jag lova. :) Sen inhandlades en 10kronorspizza också. Den har jag också mosat i mig.

Imorgon börjar min praktik och jag ska infinna mig på praktikplatsen klockan 0800. Ska bli rikgit kul och hoppas det kommer ge mig massor på min väg till Grafisk Designer. :) Ska också få besked om jobbintervjun förra veckan. Kanske får extrajobb på JC om allt går som jag hoppas. Skulle vara riktigt gött att jobba där vissa kvällar och helger. Kul jobb ju och så får man träffa folk och så.

Nu ska jag städa rummet och tvätta mina lakan.



Kommentarer
Postat av: jennifer

svar; nej men det är inte jag på bilden:p

2010-03-28 @ 18:08:30
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0