Söndagkväll

Precis kollat på Percy Jackson med grannen Moe. Rätt töntig film må jag säga. Inget vidare. Men skön söndagsunderhållning iaf. Idag har jag städat och tvättat och tränat och handlat och lagat mat och hängt upp tavlor. 5 stycken. Blev fint! Emmie har mina minneskort till kamerorna annars kuinde jag visat. Sen nu på kvällen har jag bara chillat med film. Min sista tvätt är i torktumlaren så kan inte lägga mig än. Eller kanske kan hämta den på morgonen!

Imorgon börjar åter igen en skolvecka och jag har massa plugg framför mig. Känner att jag vill bli helt klar med projektet denna vecka så jag kan ägna resterande tid åt att skriva rapport! Skulle capsat på onsdag, men efter fredagens fylla och känslan av tidsbrist så ska jag sälja den biljetten. Får bli utgång nästa onsdag eller så istället.

På fredag ska vi ut och käka några och sen gå på bio. Kommer bli väldans trevligt.
Nu sängen tjo natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0