Torsdag

Sitter hemma. Har precis spelat lite fifa med Moe och hans lillebror. Nyduschad och ska till Emmie snart.
Idag har jag varit i skolan från 8 till 16. Suttit med vårat webbspelsprojekt. Kanske kan bli något. Fick problem med fiendernas skott bara, men får väl försöka komma förbi på måndag eller tisdag.




Annars ska jag skriva projektrapport hela dagen imorgon och på kvällen blir det Olearys med bio efter. Vi är typ 8-10stycken iaf så det ska bli riktigt trevligt. På lördag är det Öppet Hus på Tekniska Högskolan i Jönköping och jag ska sitta för mitt program Grafisk Design & Webbutveckling. Ska mest sitta och jobba på mina projekt och kanske svara på lite frågor som folk kan tänkas ha. Emmie ska sälja våfflor med grädde och sylt så dit ska jag lätt gå och tigga lite :D MUmma!

Jönköpings biograf ska förövrigt få 3D-bio i slutet av mars. Nice! Blir Alice i Underlandet då :P

På lördagkväll blir det fest med förfest hos Dawid. Är skitfestsugen så ska bli kul. Och nu vill jag ha min nya kaaaaavaaaajjjj!!! Hoppas den kommer imorgon. Sjukt snygg. Den med kedja på ena kragsidan som jag visade förra veckan. Sweet!

Nu blir det lite kvällsmat! tjo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0