Torsdag

Känner inte du också att du vill ha vår nu? Jag vill ha vår och det skulle vara skitgött med lite varmare klimat nu. Slippa vinterskorna och vinterjackan, vantarna och mössan. Vore skitgött ju.

Ska kanske åka till Branäs och åka skidor och träffa Jourre över påskhelgen. Var ett tag sen jag åkte skidor nu, eller ja snowboard. Senast var vintern 2006/2007 då jag jobbade där hela säsongen. Var uppe nyåret efter också men åkte typ 3 åk eller nått. Inget sugen alls. Men nu ska det bli många åk känner jag :) Ska hyra en stuga där och ha det gött. Kanske då.


Annars såg jag Astro Boy imorse. =P Hehe, ny tecknad film och den var ju rätt bra.
Nu blir det tillbaka till Webbspelsprogrammeringen. Nästan klar med veckans uppgift.

>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0