trött och morgon och sol

När jag vaknade 07:50 så sken solen raaaaaaaaaaakt in i mitt ansikte. Var för trött, så jag somnade om och nu är den borta. :/ Tråkigt. Ska äta lite och sen dra och gymma vid tolv med Betsy. Ska bli skönt. Igår var en riktigt slapp dag och jag tittade på film / tv hela dagen, skrev klart rapporten i och för sig och tryckte i mig en chokladkaka och en chipspåse med dip. :) Gött. Tror jag ska försöka skippa godis i en månad eller så. Köper allt för mycket. Blir som alkohol. Ja, lite billigare då.

Ledig hela veckan nu. Känns jäkligt gött. Det ända jag ska göra är att finslipa mitt och Andreas projekt och läsa igenom de 2 rapporterna jag ska opponera på. Ja, jag ska kanske jobba 15-20 några dagar förhoppningsvis, men slipper ju skolstressen!

Nu blir det frukost och här är en gammal bild från i höstas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0