Trött!

Oj vad trött jag är idag. Gäspar ihjäl mig. Får sova lite mer inatt. =)
Bra dag på praktiken. Har suttit och jobbat i flash hela dagen. Stötte på en as irriterande problem, men det löste sig tillslut. Ska visa slutresultatet av flashfilmen när den är klar.

Ikväll blir det nog lite spinning och sen en fika med Emmie som åker till Linköping imorgon. =( Men jag åker ju kanske också hem till Motala i helgen, men på fredag! Nu blir det en omelett med keso och tacosalsa :D Luktar gott.






Vilka skor är snyggast?


Kommentarer
Postat av: Bo

Hej Fedric! Båda skorna var snygga, dom första var mer ovanliga - typ sent 20 tal och dom senare har man mer sett men otroligt snygga. Tror att det mesta passar på Dig. Hoppas Du haft en fin kväll med Emmmie. Ha en jättebra påsk var Du än firar den. Sov gott. Kram Bo.

2010-04-01 @ 00:42:38
Postat av: Elin

Skor No. 2

2010-04-01 @ 07:17:51
Postat av: Fredric

Oki, jo jag tror också mer på 2:an.

tacktack, Glad påsk till dig med!



/F

2010-04-01 @ 12:52:06
URL: http://fredricj.blogg.se/
Postat av: Regine

liker stilen din (:

2010-04-07 @ 18:54:07
URL: http://www.midtchill.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0